Bałucki Szpil w Curling Łódź
Bałucki Szpil - dla nowych i dla doświadczonych, dla młodszych i starszych! W sobotę 29 lutego będziemy się wszyscy bawić w curling!

✴ Cel: integracja środowiska i dobra zabawa - mix and mingle!
✴ Zgłoszenia: indywidualne
✴ Liczba miejsc ograniczona: 32 osoby, decyduje kolejność zgłoszeń
✴ Termin zgłoszeń: od 25.12.2019 (godz. 15:00) do 31.01.2020 (godz. 23:59)
✴ Formularz zgłoszeniowy (od 25.12.2019): http://www.curlinglodz.pl/events/balucki-szpil-w-curling-lodz/registration
✴ Catering dla uczestników przez cały dzień: żulik z masłem
✴ Wpisowe: 90 zł (członkowie POS Łódź z opłaconą składką 10% rabatu!)

Jak działa Bałucki Szpil?
Uczestnicy zgłaszają się indywidualnie, a drużyny zostaną ROZLOSOWANE! 8 uczestników z największym doświadczeniem zostanie rozstawionych do 8 różnych drużyn. Losowanie drużyn odbędzie się o 21:00 w piątek 28 lutego na hali i będzie streamowane na żywo na fb. Zawodnicy ustalają między sobą (demokratycznie, autorytatywnie lub losowo) w jakiej kolejności będą grać. Może się to zmieniać z meczu na mecz. Każda drużyna rozgrywa trzy mecze 6-endowe wg drabinki (duży limit czasu: sygnał ostatniego enda: 95 minut). W przypadku remisów - konkurs wjazdów na guzik. Starty meczów o godzinach: 9:00, 13:00 oraz 18:00. Zawodnicy drużyny, która wygra wszystkie 3 mecze, otrzymają trofea Bałuckiego Szpilu.

Zachęcamy do udziału:
👍 zawodników z bardzo krótkim stażem gry - będzie okazja do nabycia doświadczenia pod okiem doświadczonych kolegów i koleżanek oraz mnóstwo frajdy!
👍 zawodników z długim stażem gry - będzie okazja do poznania nowych zawodników i dobrej zabawy!

Po ostatnim meczu - część integracyjna, detale wkrótce.

Szczotki i slidery na cały Szpil będzie można pożyczyć za 10 zł za osobę

Drużyny:
❤️ czerwoni - "LEBERKI"
🧡 pomarańczowi - "PRZYLEPKI"
💛 żółci - "GRANDZIARZE"
💚 zieloni - "CHĘCHY Z PARKU ŚLEDZIA"
💙 niebiescy - "AMBASADORZY ZE SMUTNEJ"
💜 fioletowi - "SKOKOBRYKI"
🖤 czarni - "BAJBORKI"
🤍 biali - "ZALEWAJKI"

*Curling Łódź zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników (minimum 24 osoby).