Drugi Bałucki Szpil w Curling Łódź
Bałucki Szpil - dla nowych i dla doświadczonych, dla młodszych i starszych! W sobotę 27 lutego będziemy się wszyscy bawić w curling!

✴ Cel: świetna curlingowa zabawa
✴ Zgłoszenia: indywidualne
✴ Liczba miejsc ograniczona: 32 osoby, decyduje kolejność zgłoszeń
✴ Termin zgłoszeń: od 19.12.2020 (godz. 12:00) do 30.01.2021 (godz. 23:59)
✴ Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny od 19.12.2020 TUTAJ
✴ Catering dla uczestników przez cały dzień: żulik z masłem
✴ Wpisowe: 95 zł (członkowie POS Łódź z opłaconą składką 10 zł rabatu!)

Jak działa Bałucki Szpil?
Uczestnicy zgłaszają się indywidualnie, a drużyny zostaną ROZLOSOWANE! 8 uczestników z największym doświadczeniem zostanie rozstawionych do 8 różnych drużyn. Losowanie drużyn odbędzie się o 21:00 w piątek 26 lutego na hali i będzie streamowane na żywo na fb. Zawodnicy ustalają między sobą (demokratycznie, autorytatywnie lub losowo) w jakiej kolejności będą grać. Może się to zmieniać z meczu na mecz. Każda drużyna rozgrywa trzy mecze 6-endowe wg drabinki (duży limit czasu: sygnał ostatniego enda: 95 minut). W przypadku remisów - konkurs wjazdów na guzik. Starty meczów o godzinach: 9:00, 12:00 oraz 17:00. Zawodnicy drużyny, która wygra wszystkie 3 mecze, otrzymają trofea indywidualne Bałuckiego Szpilu oraz puchar przechodni ufundowany przez uczestników Pierwszego Bałuckiego Szpilu!

Zachęcamy do udziału:
👍 zawodników z bardzo krótkim stażem gry - będzie okazja do nabycia doświadczenia pod okiem doświadczonych kolegów i koleżanek oraz mnóstwo frajdy!
👍 zawodników z długim stażem gry - będzie okazja do poznania nowych zawodników i dobrej zabawy!

Szczotki i slidery na cały Szpil będzie można pożyczyć za 10 zł za osobę

Drużyny:
❤️ czerwoni - "LEBERKI"
🧡 pomarańczowi - "PRZYLEPKI"
💛 żółci - "GRANDZIARZE"
💚 zieloni - "CHĘCHY Z PARKU ŚLEDZIA"
💙 niebiescy - "AMBASADORZY ZE SMUTNEJ"
💜 fioletowi - "SKOKOBRYKI"
🖤 czarni - "BAJBORKI"
🤍 biali - "ZALEWAJKI"

*Curling Łódź zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników (minimum 24 osoby).